Followers

✿ Quote ✿

Everything is going to be alright, maybe not today BUT eventually

Monday, August 28, 2017

New life with new person

Assalamualaikum semua.. 
Alhamdulillah semua nya dah selesai dgn lancar.. 
Terima kasih pada ibu abah, angah, adik, pakcik2, makcik2, sepupu, sedara mara, kawan2 & sesiapa sahaja yg terlibat secara langsung atau tidak dalam majlis perkahwinan aku & pasangan iaitu Asyraf Bin Md Shah... 
Terima kasih jugak buat suami *ececeh dah ada suami kan* kerana sudi terima aku yg serba kekurangan ni.. Terima kasih jugak buat keluarga mertua yg sgt2 supporting terutama my MIL.. Abg2 & kakak2 pon sgt2 mesra dgn aku.. Aku bersyukur kerana aku dapat family baru yg sgt2 sempoi & meriah... Ya Allah, tak sangka doa aku di makbulkan...
Dulu aku selalu berdoa supaya aku nak berkahwin dgn lelaki yg dtg dr family yg besar.. Ada adik bradik ramai sbb aku hnya 3org adik beradik so aku nak rse hidup dlm keluarga yg ramai... Alhamdulillah segalanya menjadi kenyataan.. ❤ ❤ 
Ok lah..
Dah lewat malam ni... Ape lg.. Tido laaa... Ada bantal peluk baru yg gebu tauuu... Moga2 besok tk terlupa solat subuh.. Hehe 🤭 
Sebelum tido, 
 Meh aku belanja gambar yg mana ada ye.. Sbb gambar bnyk pd photographer .. 

 Suamiku Mr. PERFECT 10


YESSS... Sekali lafaz je.. 




suke? komen lah.. BTW thanks for reading

0 luahan hati:

Post a Comment

THANK YOU